Esineiden elävöitys

Muutanta

Taso

Brd 6, Kaaos 6, Pap 6

Osatekijät

P, E

Langetusaika   

perustoiminto                                                            

Kantama

Keskipitkä (100 j + 10 j/taso)

Kohteet   

Yksi Pieni esine/langettajataso; ks. teksti   

Kestoaika

1 kierros/taso

Laistoheitto

Ei ole

Loitsunsieto

Ei päde                                                                         

Annat elottomille esineille liikuntakyvyn ja saat ne käyttäytymään niin kuin ne olisivat eläviä olentoja. Elävöittämisen jälkeen kukin esine hyökkää välittömästi jonkin osoittamasi kohteen kimppuun.

Elävöitetty esine voi olla valmistettu mistä tahansa taikuudettomasta aineesta. Voit elävöittää yhden Pienen tai sitä pienemmän esineen langettajatasoa kohden (tai vastaavan määrän edestä suurempia esineitä – Keskikokoinen esine lasketaan kahdeksi Pieneksi tai sitä pienemmäksi esineeksi, Iso esine neljäksi, Valtava esine kahdeksaksi, Suunnaton esine kuudeksitoista ja Giganttinen esine kolmeksikymmeneksi­kahdeksi). Voit vaihtaa osoittamaasi kohdetta tai kohteita liikkumistoimintona ikään kuin suuntaisit voimassa oleva loitsun uudelleen.

Loitsu ei voi elävöittää minkään olennon kantamia tai yllään pitämiä esineitä.

Esineiden elävöitys voidaan muuttaa pysyväksi pysyvyys-loitsulla.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.